Kirjoittaja Aihe: Haastattelupyyntö  (Luettu 1131 kertaa)

Poissa hsmt

Haastattelupyyntö
« : Helmikuu 11, 2014, 16:51:45 »
Moi!

Olen sosiologian opiskelija Helsingin yliopistosta, valtiotieteellisestä tiedekunnasta. Opinnoissani edessä on vielä gradun teko. Tällä hetkellä osallistun haastattelukurssille, jossa opetellaan teemahaastattelujen tekemista kvalitatiivisessa, eli laadullisessa tutkimuksessa. Olen kiinnostunut suomalaisessa yhteiskunnassa ilmenevästä parisuhteiden normatisoinnista ja siitä miten polyamorinen ajattelu- ja elämäntapa istuu tähän ympäristöön. Kyselenkin nyt täällä, löytyisikö pääkaupunkiseudulta henkilöä, joka olisi kiinnostunut haastateltavaksi ryhtymisestä? Haastatteluun riittää yksi kerta ja haastateltavan tietoja tullaan käyttämään täysin luottamuksellisesti. Olen kiinnostunut lähinnä siitä miten polyamorisen elämäntavan omakseen kokeva kokee valintansa suhtautuvan ympäristöön ja toisinpäin.
Kiinnostuneet, kommentoikaa viestiini ja voimme jo sopia haastatteluajan ja -paikan. Myös tarkentavia kysymyksiä saa tietenkin esittää. :)

Poissa jenni

Vs: Haastattelupyyntö
« Vastaus #1 : Huhtikuu 12, 2014, 16:17:33 »
Mua kiinnostaisi osallistua tähän, mutta saisinko sähköpostin, johon ottaa yhteyttä? :)