Kirjoittaja Aihe: Haluan elää vihdoin!  (Luettu 1251 kertaa)

Poissa Saint/devil

• Be yourself save yourself
Haluan elää vihdoin!
« : Huhtikuu 25, 2014, 10:26:26 »
Olen siis 36v, 186cm 85kg mies joka löysi polyamorian eri muodot muutama vuosi sitten. Varsinaisesti en ole elänyt ns. moniko suhteessa, liekkö oikea termi polygamia, haaveena tuollainen suhde kuitenkin on. Olen ollut osa suhdetta, mutta varsinaisesti se suhde ei ollut tasapainossa kaikkien osapuolten suhteen ja juuri sen takia koko suhde kaatuikin. Suhde alkoi murentua pikkuhiljaa ja huomasin ettei kaikki osapuolet olleet valmiita kyseiseen suhteeseen.
Mitä toivon tulevaisuudelta.... Toivon löytäväni ihmisiä, joiden kanssa kemiat toimii jopa niin hyvin että jonain päivänä me kaikki voisimme asua saman katon alla ja jakaa elämämme toistemme kanssa.

Olen elänyt "normi" suhteissa ja aina jossian vaiheessa on tuluut selväksi että tästä puuttuu se jokin. Mielestäni ihminen voi rakastaa useampaa ihmistä, eikä se todellakaan ole keneltäkään pois. Parhaimillaan tällainen moni suhde voi tuoda osapuolille jotain sellaista mitä ei osannut kuvitellakaan.

Näin minä ajattelen ja sen takia olen nyt täällä, haluan löytää elämääni ihmisiä, jotka ajattelevat samoin ja joiden kanssa voisi muodostaa vankan ja antoisna suhteen. kiinnostuneet voivat tulla kyselemään lisää.

POLYAMORIA

Jos olet nainen, joka tiedät mitä otsikko pitää sisällään ja tunnet sen omaksi, niin voit hyvinkin olla etsimäni.

Liian monta vuotta, olen satuttanut niin itseäni kuin muitakin ja teeskennellyt olevani jotain muuta kuin olen.
Jo vuosia sitten aloin miettimään miksi mielenkiintoni normi suhteessa loppuu enemmin tai myöhemmin. Tottakai syitä tähän on monia, mutta suurin syy tähän on se että minulla on liian paljon annettavaa yhdelle ihmiselle:) Ehkä on syytä hieman avata asiaa enemmän, etten heti vaikuta totaaliselta kusipäältä:)

Pari vuotta sitten törmäsin sattumalta pariskuntaan joiden kanssa ajatukseni osuivat täydellisesti yksiin. He elivät parina, mutta molempien mielestä rakkautta riittää jaettavaksi useammalekin kuin yhdelle. Aluksi meistä tuli ystäviä, joka syventyi aina rakkaudeksi asti. Suunnittelimme asioita jo niin pitkälle, että minä pakkaan tavarani ja muutan asumaan heidän luokse.
Kaikki päättyi ennen kuin kerkesi kunnolla edes alkamaan. Minä en uskaltanutkaan asettaa tylsää elämääni alttiiksi muiden arvosteluille ja rikkoa rajoja, vaan jatkoin teeskentelyä.  Nyt olen kuitenkin valmis aidosti ja oikeasti jakamaan elämäni useamman ihmisen kanssa, En halua enää teeskennellä mitään muuta.

Polyamoria vai olisko sopiva termi polugamia..? Tässä minua kiehtoo se etten ole yksin "vastuussa" jonkun onnellisuudesta tai onnettomuudesta... Lähtökohtahan on se että jokainen on vastuussa omasta onnellisuudestaan, mutta näin se ei ikävä kyllä juurikaan mene. Kun mukana on useampi ihminen. Jossakin ihmisessä on jotain sellaista joka toisesta puuttuu ja näin kaiken tarvitsemansa saa jakamalla elämänsä ihmisten kanssa, joilta sa sen kaiken mistä on aina haaveillutkin. Haasteena on löytää ne sopivat palaset, jotka tekevät yhdessä kuvasta ehjän ja kauniin.

Seksi ja ennenkaikkea intohimo on toimivassa suhteessa todella suuressa asemassa. Itse olen seksuaalisesti hyvin avoin ja kokeilunhaluinen. Olen kokenut klimppoja sinkkuna ollessa ja parissa suhteessakin ja huomannut että nautin toimvasta kimpasta todella paljon. Kimppa seksi ei ole välltämätöntä polysuhteessakaan, vaan seksistä voi ja pitääkin nauttia myös kahden kesken. Kun suhteessa on useampi osapuoli, niin se tuo uusia ulottuvuuksia tähänkin asiaan ja pitää varmasti niin mielenkiinnon kuin mielenkin paljon virkeämpänä:) Tässä kaikessa on kyse kahden tai useamman ihmisen välisestä tunteesta ja yhteydestä, joka on kaiken A ja O

Etsin nyt rinnalleni naista/naisia/paria joka/jotka jakaa tämän ajatuksen kanssani ja haluaisi siten olla osa myös minun elämääni. Vaikka etsinkin nyt puoliskoa itselleni, niin kyse on kuitenkin useamman ihmisen suhteesta, tavalla tai toisella se tietty ydin suhde tai suhteet avaat mahdollisuuksia lähes mihin tahansa. Meidän jokaisen kemiat tulee kohdata ja tulevaisuudessa voisimme asua kenties kaikki yhdessä.

Korostan ettei nyt ole kyse satunnaisista panoreissuista salaisen rakastajan luo tai mitään vastaavaa, vaan aidosta oikeasta ihmissuhteesta, joka ei rajoitu yhteen ihmiseen. Kyse on suhteesta, missä elämästä voi ja saa nauttia monin eri tavoin eri ihmisten kanssa, kuitenkin niin ettei salaisuuksia ole kenenkään osapuolten välillä ja kaikki tapahtuu yhteisten "pelisääntöjen" mukaan toisia kunnioittaen.

Jotta tämä koko paketti voisi toimia, tulis kaikilla osapuolilla olla jotain yhteistä, siis muutakin kuin nainen tai mies jonka sydämen jakaa:)

Ulkoisia toiveita en nyt tähän viitsi laittaa, sillä tärkeintä on se henkinen yhteys, mutta toivon että olet sinun itsesi ja vartalosi kanssa. Monesti myös olen huomannut pitäväni hyvin erityyppisitä naisita, joten en halua rajata mitään kriteereitä sen kummemmin. Sen tietää sitten kun osuu kohdalle.
Toiveitahan meillä jokaisella on ja uskoisin kaiken toimivan parhaiten naisen kanssa, joka tiedää mitä naisellisuus on. Se ei tarkoita pukeutumista tai sentinkerrosta meikkiä naamassa, eikä naisellisuus poissulje kykyä tehdä "miesten" töitä tai etteikö ärräpäät saisi lennellä jos siltä tuntuu:) naisellisuus on mielestän iu aistillisuutta, vahvuutta ja herkyyttä sammassa paketissa. uskallat olla nainen isolla N:llä. Tykkääty kenteis pukeutua naisellisesti... (mitä se ikinä sitten onkaan), mutta et arastele vetää vaikka haalareita päälle ja ryömia kaulaasi myöten kurassa:) Etsimäni nainen kyllä tietää mitä tarkoitan ja sinun toivon ottavan yhteyttä.

Yhteisiä juttuja voisivat ollat eläimet, luonto, rentous, huumorintaju ja uskallus olla oma aito itsensä. Minä pidän raskaammasta musiikista,  Sinun musiikki mielytymyksillä ei ole mitään väliä, mutta olsihan se kiva päästä' käymään edes joskus samoilla keikoillkin.
Minun elämässäni isoa roolia näytteöevät myös koirat ja hevoset, joten toivon ettei tämäkään maailma tunnu sinusta täysin vieraalta.

Voit olla jo suhteessa johon kaipat lisää ulottuvuuksia, asiaa pohtiva nainen, joka haluaisi selvittää onko tämä sinun juttusi tai nainen joka tietää tämän omakseen, mutta ei ole löytänyt rinnalleen ihmistä/ihmisiä jotka jakaa saman ajattelutavan.

Ota yhteyttä jos ilmoitus tuntui omalta ja katsotaan mitä välillämme tapahtuu.

PS. Asuinpaikallasi ei ole väliä, varsinkaan jos olet tarvittaessa ja sopivan hetken tullen avoin muutoksille myös paikkakunnan suhteen.