Kirjoittaja Aihe: Mielenkiintoisia keskusteluja, tai kuka ties mitä  (Luettu 98 kertaa)

Poissa Pohdiskelija

Mielenkiintoisia keskusteluja, tai kuka ties mitä
« : Elokuu 31, 2017, 11:42:28 »
En varsinaisesti etsi mitään, mutta avaan mahdollisuuden tätäkin kautta. Olen nainen ja juuri sopivassa iässä, en ole myöskään itse ikärasisti. En panisi pahakseni, jos löytyisi uusia kiinnostavia ihmisiä elämääni, seksillä tai ilman. Pk-seudulta, koska ei ole varaa eikä aikaa matkustella -käytän mieluummin senkin ajan mieluisammin kuin julkisissa istuen.

Lähellä sydäntäni ovat mm. taide, elokuvat, lukeminen, kirjoittaminen, kehon liikuttelu esimerkiksi metsässä, hyvät väittelyt tai keskustelut ja ylipäätään uusien asioiden oppiminen ja kokeminen.
Olen panseksuaali, mutta enemmän naisia kohtaan ollut kiinnostusta viime aikoina, ihania miehiä kun elämässäni jo on. Polyamoria tuntuu hyvin omalta jutulta ja pyrin toteuttamaan sitä mahdollisimman eettisesti. Kiinnostun monenlaisista ihmisistä, jos olen kiinnostuakseni, riippuu miten "kemiat" toimii tavatessa. Tämän pitemmittä puheitta, yksityisviestiä saa laittaa, ja toivon myös, että keskustelu tällä sivustolla aktivoituisi lisää :) Ja tietysti hienoa, mitä hyväksyttävämmäksi ja (sitä kautta) yleisemmäksi polyamoria käy, sitä helpompi löytää potentiaalisia kumppaneitakin.