Kirjoittaja Aihe: Viisikymppinen mies Etelä-Suomesta etsii suhteita  (Luettu 284 kertaa)

Poissa Sepe_68

• Helsinkiläinen mies, joka etsii rakkautta.
Viisikymppinen mies Etelä-Suomesta etsii suhteita
« : Toukokuu 22, 2018, 16:08:04 »
Hei,

Tein elämässäni sinänsä fyysisesti pienen, mutta ajatuksellisesti merkittävän päätöksen kun päätin liittyä tähän foorumiin.

Olen viittäkymmentä ikävuotta lähestyvä mies joka elää sinkkuna, mutta tapailee yhtä naista hieman säännöllisemmin, ja kahta muuta naista silloin tällöin. Kaikki naiset tietävät toisistaan sen verran, että olen kertonut heille tapailevani muitakin. Tietyllä tavalla on siis kyse avoimista suhteista, mutta olen huomannut että kaksi naisista on sen verran omistushaluisia ja mustasukkaisiakin, että vältän ottamasta asiaa puheeksi heidän kanssaan. Kolmas osaa sitten suhtautua asiaan neutraalimmin, mutta hän elääkin parisuhteessa, jossa taas hänen miehensä ei tiedä hänen ”ylimääräisestä” suhteestaan.

Miksi tapailen kolmea naista? Yksinkertaisesti siksi, että en jaksaisi elää suhteessa vain yhden naisen kanssa. Olen melko seksuaalinen ja viriili mies, joten seksi näyttelee siis merkittävää roolia tapaamisissa. Yhdeltäkin naiselta saisin varmasti ihan riittävästi seksiä, eli niin paljon kuin pystyisin sitä vastaanottamaan, mutta kyse on muustakin kuin seksistä suorituksena ja ”helpotuksen” saamisena. Seksi jokaisen naisen kanssa on nimittäin hieman erilaista. Tai ei seksi niinkään ole erilaista, vaan naiset ovat erilaisia, kuten kaikki ihmiset. Jokainen heistä reagoi hieman eri tavalla eri asioihin, kuten kosketukseen ja seksuaaliseen kiihotukseen, ja se on mielestäni näissä tapaamisissa upeinta. Haluan keskittyä pitkäkestoiseen rakasteluun, sillä olen yleensä varsin kestävä. Tuosta ominaisuudestani johtuen toivon kovasti, että kumppanini olisi samanhenkinen ja osaisi hyödyntää esim. moninkertaiset orgasmit ja nauttia niistä. Koska olen siis aika kestävä, niin en useinkaan (jos koskaan) laukea rakastelun aikana. En tiedä mistä se johtuu, mutta asia ei haittaa minua. Itse asiassa tuo piirre on vain hyvä, sillä silloin pystyn keskittymään naisen nautintoon. Ja ihanin asia seksissä on nähdä ja kokea eri tavoin se, kun nainen nauttii ja saa orgasmin kenties aina uudestaan ja uudestaan... Siinä on jotain huippukiihottavaa ja -ihanaa :)

En ole kuitenkaan mikään tunteeton robotti, vaan päästäkseni tuohon tilanteeseen, minun pitää oppia ensin tuntemaan mm. toisen ihmisen kehonkieltä ja mieltymyksiä. Joskus siihen voi mennä enemmän aikaa, joskus vähemmän. Se riippuu hyvin paljon keskinäisestä vuorovaikutuksesta.

Koska nykyiset suhteeni ovat hieman haastavia tuon avoimuuden suhteen, niin haluaisin tutustua naisiin, jotka ovat valinneet polyamorisen elämäntavan. Haluaisin siis toimia täysin avoimesti kaikkien osapuolten suuntaan, niin että jokainen halutessaan saa tietää toisistaan ja tavata toisensa. Olisi hienoa, että suhteen eri osapuolet myös viihtyisivät toistensa seurassa. Nyt suhteissani ei tämä ole mahdollista, ja se ei tunnu minusta hyvältä.

Tietenkään minulla ei olisi mitään kolmen (tai useamman kimppaa) vastaankaan, mutta se ei ole ensisijainen tavoitteeni. Tavoitteeni on avoin ja rehellinen suhde kaikkien suhteeseen kuuluvien kanssa, ilman mustasukkaisuuden kahleita.

Ihmisenä olen melko tavallinen, en kaikkein puheliain, mutten mikään ihan tuppisuukaan. Luonteeltani olen aika rauhallinen ja harkitsevainen. Välillä mietteliäskin. Olen myös utelias elämälle ja eri elämänilmiöille, maailmanmenolle ja uusille kokemuksille. Pidän kaikenlaisesta hellyydestä ja hassuttelustakin, vaikka on minulla vakavakin puoleni. Olen siis huumorintajuinen, mutta en mene aina takuuseen huumorini laadusta. Vaikka se on useimmiten vähän omalaatuista, niin kuitenkin yleensä melko asiallista ja sen suhteen olen aina löytänyt samalla aaltopituudella olevia ystäviä.

Ihan mielenkiinnosta haluan nyt katsoa, löytyisikö Etelä-Suomesta ja erityisesti pääkaupunkiseudulta naisia, jotka olisivat valmiita polyamoriseen suhteeseen edelläkuvatun tapaisesti. Minulle ei ole väliä sillä, oletko jo kuinkakin monen miehen (tai naisen) kanssa suhteessa, mutta haluan että kumppanisikin ovat mukavia ihmisiä. Haluan oppia nimittäin tuntemaan myös heitä. 

S

Poissa The08058 (Markus Oja)

• Ylläpitäjä
Vs: Viisikymppinen mies Etelä-Suomesta etsii suhteita
« Vastaus #1 : Kesäkuu 17, 2018, 22:01:31 »
Tervetuloa mukaan ja kiitos hyvästä avauksesta.

Aktiivisimmat alustat polyseuranhakuun ovat tällä hetkellä Facebookin Polyamorinen deittiryhmä ja OkCupid. Onnea etsintään.