Kirjoittaja Aihe: Turun tapaamiset  (Luettu 14627 kertaa)

Poissa sudenpentu

• sysop
    • ssusi.kapsi.fi
Turun tapaamiset
« : Lokakuu 04, 2009, 04:49:34 »
Seuraava Turussa järjestettävä polyihmisten tapaaminen on sovittu alkavaksi lauantaina 10. lokakuuta kello 18 Cosmic Comic Cafessa. Olisi kivaa jos mahdollisimman moni turussa noihin aikoihin pyörivä polyihminen saapuisi paikalle! :)

Poissa TiuraZ

Vs: Turun tapaamiset
« Vastaus #1 : Lokakuu 04, 2009, 11:57:11 »
Minä voisin yrittää muistaa saapua paikalle. Kiinnostuneet voivat sitten jatkaa seurassani Klubille Viikatteen keikalle, jonne olen menossa.

Poissa Howitzer

• Moderaattori
« Vastaus #2 : Lokakuu 05, 2009, 23:46:59 »
Joo, minä siis olen organisoinut Turun polymiittejä sikäli kuin niissä nyt on mitään organisoimista ollut... eli joka kuukauden 10. päivä klo 18 CCC:ssä. Perällä, ylätasanteella jos se on vapaa ja jos ei, jossain muussa kohtaa baaria. Huomattavaa on, että CCC on k-20, eli jos on alle tämän ikäisiä kiinnostuneita, olisi heidän suotavaa ilmoittautua, jotta voidaan pohtia vaihtoehtopaikkaa. Siihen saakka CCC.

Toistaiseksi paikalla on ollut lähinnä toisensa ennestään/muista yhteyksistä tuntevaa porukkaa, olisi hienoa saada mukaan myös "uusia", joiden kanssa viritellä keskustelua aiheesta ja aiheen vierestä.

Poissa Svirvel

« Vastaus #3 : Lokakuu 08, 2009, 12:39:01 »
heips! jo olen turussa joskus kyseisenä päivämääränä, tulen oikein mielelläni! onko paikalla sekä suomen- että ruotsinkielisiä? ilmoittelettehan täällä, jos aikatauluihin tulee muutoksia, ettei siitten vahingossa pöllähädä sinne ikään kuin turhaan, vaikka paikka mukava onkin (siis sekä CCC että turku!)

Poissa Howitzer

• Moderaattori
« Vastaus #4 : Lokakuu 08, 2009, 23:00:01 »
Joo, eiköhän tuonne ainakin muutama turkulainen tule, toivottavasti useampikin. Ruotsinkielisistä en kyllä tiedä, kun en tunne yhtään poly-semmoista. Oma ruotsintaito on niin surkea, että juttelen mielummin vaikka englanniksi sitten... Helsingissä lienee paremmat apajat ruotsinkielisiä ajatellen.

Poissa dorian.gray

« Vastaus #5 : Lokakuu 21, 2009, 23:57:55 »
Toivotaan, että olen vapaalla seuraavan miitin aikaan, jotta pääsisimme murun kanssa tutustumaan muihinkin polyihmisiin, heitä kun ei tuttavapiirissä liiemmin ole.

Poissa miurmau

« Vastaus #6 : Lokakuu 27, 2009, 14:44:16 »
31.10. eli tämän viikon lauantaina meillä polyihmisten ja polyamoriasta kiinnostuneiden hengailuilta klo 19 ->.  Me asutaan omakotitalossa 3 km Turun keskustasta, bussilla pääsee paikalle helposti. Yksärillä saapi osoitteen.

Poissa dorian.gray

« Vastaus #7 : Lokakuu 28, 2009, 10:36:48 »
Koska emme avon kanssa pääse paikalle tällä kertaa, niin yritetään sopia uutta ajankohtaa uudelle tapaamiselle..

Poissa TiuraZ

« Vastaus #8 : Lokakuu 29, 2009, 18:46:23 »
31.10. eli tämän viikon lauantaina meillä polyihmisten ja polyamoriasta kiinnostuneiden hengailuilta klo 19 ->.  Me asutaan omakotitalossa 3 km Turun keskustasta, bussilla pääsee paikalle helposti. Yksärillä saapi osoitteen.

Uh oh. Kauheeta olla näin suosittu. Pitäisi neljistä bileistä valita lauantain alkuillan ohjelma.

Poissa Corky

« Vastaus #9 : Marraskuu 11, 2009, 00:29:22 »
Onkos Turun suunnalla tapahtumassa jotain uutta kokoontumista??

edit:// me meinaan taas missattiin se tapaaminen.. kele!!
Olis ollut molemmilla vapaata ja kaikki..

Ja sit iski joku hetkellinen dementia, muistin vasta kun tulin tänne.. Nyt kyllä suututtaa..

Poissa miurmau

« Vastaus #10 : Marraskuu 11, 2009, 11:09:19 »
^ me puhuttiin just miitissä eilen että pidettäisiin illanistujaiset tässä marraskuun aikana joku arkipäivä, todenäköisesti joku tiistai tai torstai. miulle saa laittaa yksärinä toivomuksia, niin pääsee vaikuttamaan ajankohtaan :)

Poissa miurmau

« Vastaus #11 : Marraskuu 11, 2009, 21:58:40 »
Seuraavat illanistujaiset meillä tiistaina 24.11. klo 18.00 ->. Yksärillä saa osoitteen :)
Viimeks meitä oli paikalla vaan 5 ihmistä, mutta kivaa oli! Miititkin on kivoja, mutta kotiympäristö on aika erilainen kun joku kahvila, tuntuu että saa puhua vapaammin ja ottaa rennommin. Tosi kivaa tutustua samanhenkisiin ihmisiin ja jakaa ajatuksia :)

Poissa TiuraZ

« Vastaus #12 : Marraskuu 14, 2009, 18:35:59 »
Mä/me ollaan niiiiin mukana. Sohvi on hyvin kiinnostunut tapaaman Ärjyn. :)

Poissa Corky

« Vastaus #13 : Marraskuu 17, 2009, 19:44:38 »
Lähetin yksäriä Miurmau:lle, mutta en tiedä tuliko se perille..

Poissa miurmau

« Vastaus #14 : Marraskuu 23, 2009, 23:32:36 »
Muistakaahan huomenna tulla kaikki meille :)